تاریخ و ساعت بازی سپاهان و شباب الاهلی در پلی آف لیگ نخبگان آسیا + عکس مهند علی، ستاره جدید تراکتور + عکس انتقاد‌ها به از دست دادن حردانی توسط استقلال|صالح از رضاییان بهتر است مشکل خروج از ایران باعث حذف قایدی از تیم ملی می‌شود تلاش استقلال برای ناکام گذاشتن پرسپولیس در جذب علیپور استقلال هفته آینده مسافر می‌شود ادعای استقلال: هیچ امکانات ویژه‌ای به رضاییان ندادیم! ماجرای عجیب کلیپ معارفه طارمی در صفحه اینتر+ ویدیو ایوب العمود، بازیکن جدید پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم ها ویدئو | ام‌باپه قراردادش را با رئال مادرید امضا کرد درویش لبه پرتگاه| مدیرعامل پرسپولیس کنار می‌رود؟ سید حسین حسینی در کنار مداح معروف+عکس حمله سروش رفیعی به بیرانوند، ترابی و اسماعیلی‌فر پایان حضور بیرانوند در پرسپولیس| سلام بیرو از تبریز! عارف غلامی یاغی می‌شود؟ تیر حمید مطهری به سنگ خورد دو گزینه برای سرپرستی استقلال| یکی از میان پاشازاده و فاطمی پیام مهم رامین رضاییان به هواداران استقلال| کری خوانی ممنوع ادامه مذاکرات استقلال با حردانی نتیجه بازی آرژانتین و کلمبیا در فینال کوپاآمریکا+ ویدیو گل و خلاصه بازی| جهان به کام مسی
سرخط خبرها

بادامکی: پرسپولیس در هر ۲ جام مدعی است | گل‌محمدی تحت هر شرایطی باید در پرسپولیس بماند

  • کد خبر: ۱۶۰۷۸۶
  • ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵
  • ۱
بادامکی: پرسپولیس در هر ۲ جام مدعی است | گل‌محمدی تحت هر شرایطی باید در پرسپولیس بماند
پیشکسوت سابق پرسپولیس گفت: وقتی یک مربی عملکرد خوبی دارد دلیلی ندارد با او قطع همکاری کرد. باید از یحیی حمایت کنند. قطعا ایشان باید در پرسپولیس بماند و به کارش ادامه دهد. تحت هر شرایط باید حمایت از سرمربی و کادرفنی صورت بگیرد.

گروه ورزش | شهرآرانیوز، حسین بادامکی در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص پیروزی پرسپولیس در دربی ۱۰۰ عنوان کرذ: بازی مهمی بود که ۳ امتیاز آن در کسب عنوان قهرمانی تاثیر زیادی داشت که پرسپولیس توانست ۳ امتیاز باارزشی کسب کند.

وی افزود: هرچند شاهد دربی بی کیفیتی بودیم، اما یک اتفاق طبیعی است. این دربی بازی حساسی بود و در سرنوشت قهرمانی هر دو تیم تاثیر داشت. به نظرم طبیعی بود که کیفیت بازی افت داشته باشد. باز هم پرسپولیس در این دیدار توانست بازی قابل قبولی داشته و از معدود موقعیت خود استفاده کرده و به گل برسد.

پیشکسوت سابق پرسپولیس با اشاره به عملکرد یحیی گل محمدی گفت: نتایج پرسپولیس گویای همه چیز است. یحیی در پرسپولیس عملکرد خوبی داشته است. اگر برخی حواشی برای پرسپولیس و شخص یحیی به وجود نمی‌آمد می‌توانست قهرمانی فصل گذشته را هم از آن خود کند، اما کار کردن در پرسپولیس خیلی سخت است.

بادامکی ادامه داد: در پرسپولیس همیشه زیر بار انتقادات قرار داری و صحبت‌های گوناگونی راجع به سرمربی مطرح می‌شود. البته نباید به سمت غرض ورزی هم رفت و انقادات بی جهتی از سرمربی مطرح کرد. انتقاد باید سازنده باشد و به رشد تیم و سرمربی کمک کند. یحیی گل محمدی نیز با این فشار‌ها بیگانه نیست.

وی گفت: وقتی یک مربی عملکرد خوبی دارد دلیلی ندارد با او قطع همکاری کرد. باید از یحیی حمایت کنند. قطعا ایشان باید در پرسپولیس بماند و به کارش ادامه دهد. تحت هر شرایط باید حمایت از سرمربی و کادرفنی صورت بگیرد. مدیران باید در هر باشگاه یک سری اهداف را برای خود در نظر بگیرند و ببیند چقدر به هدف‌های خود نزدیک شده اند و عملکرد سرمربی را بر اساس آن آنالیز کنند.

بادامکی خاطرنشان کرد: در حال حاضر با توجه به تساوی سپاهان مقابل ملوان، پرسپولیس در هر دو جام مدعی است و سرنوشت قهرمانی در هر دو جام به دست خودش است. فکر می‌کنم پرسپولیس در سه بازی آتی خود در لیگ بتواند روند خود را ادامه دهد و به قهرمانی دست یابد. در جام حذفی نیز درست است که شانس دخالت دارد، اما باز هم پرسپولیس مدعی است و اگر اتفاقی رخ ندهد پرسپولیس در جام حذفی هم می‌تواند به قهرمانی برسد. البته فوتبال رو ندارد و ممکن است هزار اتفاق رخ دهد.

وی بیان کرد: پرسپولیس بازیکنان باکیفیت زیادی دارد و بازیکنانی که تا کنون بازی کمتری به آنان رسیده نیز بازیکنان خوبی هستند. ضمن اینکه قطعا سرمربی به تیمش اشراف دارد و از شرایط بازیکنانش کاملا آگاهی دارد. قطعا برای تمام بازی‌ها برنامه دارند که فکر می‌کنم پرسپولیس بابت فشردگی بازی‌ها در ادامه لیگ صدمه‌ای نبیند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
0
0
یادش بخیر یاد پاس گل بادامکی به ایمونزاید افتادم که گل پیروزیبخش پرسپولیس و به رحمتی زد و مظلومی نزدیک بود سکته کند
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->